BACCALAUREATE

 
Så idag efter skolan och softballträningen hade vi graduates våran Baccalaureate. Eftersom jag är med i kören mötte vi upp lite tidigare och repade låten vi sjöng; Breakin' Free. Hur mer high school spirit blir det inte än att sjunga en låt från High School Musical?! Vi hade på oss våra gowns och lyssnade på en pastor som pratade om framtiden, sjöng några psalmer och sen sjöng vi i kören vår låt. Det roligaste var nog när vi precis skulle sjunga 10 000 Reasons och ms P skulle rätta till microfonen men lyckas få den att tjuta i typ 2 minuter (lång tid). Alla seniors försökte hålla in skrattet eftersom det är lite högtidlig stämning på det hela men det gick inte riktigt haha. 
 
Efter gudstjänsten åkte vi ut till Max's för mitt exit-möte med min IEC och de andra utbytisarna i samma grupp. Vi missade det mesta eftersom vi var i skolan men jag fick fylla i ett formulär, skriva ett brev till en lärare och så fick jag också en amerikansk flagga! 
Overall så tyckte jag att det var en väldigt bra onsdagskväll!! Jag försöker ta vara på varje dag nu när det är exakt en månad kvar tills jag åker hem.
 
 
låtar från vår Baccalaureate service:
 
 
 
USA | |
Upp