HELLO

Zup peeps! Tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg så här på söndagskvällen. Sitter just nu i källaren med Eric, Jeni & Elsa och kollar på the Oscars. Äntligen kan jag se hela galan utan att vara en trött zombie dagen efter! En av fördelarna med att bo i USA. Annars då? Jag har bokat flygbiljett hem vilket känns helt overkligt. Vi kommer inte ha nått spring break eftersom vi har haft så många snow days. Jag har bara tre månader kvar i USA. Jag har köpt en balklänning för prom i slutet av april. Såg en awesome film på bio igår. Livet är med andra ord rätt bra här borta på andra sidan jorden, även fast jag saknar familjen och vännerna. 

Hörs snart igen.
USA | |
#1 - - v:

aaaah shit pommes. när bär hemfärden av och hur ser balklänningen ut?!
saknar dig enormt! xxxxxxxxx

Svar: saknar dig massor vickan!!! xoxoxo
Louise Hed

Upp