WRESTLING



Idag var jag på mitt första wrestling meet, det har var varit svårt att hitta en dag som vi har ett hemma möte som vi inte har en borta basketmatch på. Eftersom våran gympasal var upptagen hade vi därför träning i Bird Island (systerstan 4 miles utanför Olivia). Jag och Rhea fick vänta där en timme innan vi kunde få skjuts hem eftersom ingen i vårat lag har körkort och deras bilar var fulla. Men, det gjorde inget. Vi stannade tills varsity var klara och tränade på att skjuta (heter det ens så på svenska????) lite, det behövs för min del haha. 

Wrestlingen var lite annorlunda än de andra sporteventen jag har varit på här, det var inte lika mycket folk och det är ju också en individuell sport, fast man lägger ihop allas poäng tillsammans. Jag tror att BOLD vann men kommer faktiskt inte ihåg haha. 

Imorn börjar den nya terminen med lite nya ämnen så det ska bli rätt skönt med omväxling. Kan skriva mer om mitt nya schema i slutet av veckan när jag vet mer om dem. 
USA | |
Upp