WINDCHILL & BLIZZARDS + NYTT SCHEMA

Den här veckan har varit lite annorlunda kan man säga haha. Vädret här skiftar ganska mycket så vi har haft både snöstorm och extrem kyla vilket resulterade i två snödagar den här veckan. Det betydde att andra terminen blev framskjuten till fredag så jag har bara haft mitt nya schema en dag, men jag ska ändå berätta vad jag tycker om det än så länge!
 
1st HOUR - US HISTORY
 
2nd HOUR - STUDY HALL
 
3rd HOUR - ALGEBRA II
 
4th HOUR - CHOIR
 
LUNCH
 
5th HOUR - ECONOMICS  new!
En liten klass, tror vi är cirka 12 personer. Än så länge har vi pratat om aktier och sånt, tror det kommer bli intressant. Det är en senior-class så det är bara folk i min ålder. 
 
6th HOUR - SOCIOLOGY new!
Handlar om människors beteende, vi ska bland annat göra ett projekt där vi måste bryta en social norm. Har den här lektion med Mariyah och Kaitie så det kommer nog bli kul!
 
7th HOUR - MYTHOLOGY new!
Handlar om grekiska gudar osv, har den här lektionen med Rhea så det känns bra! Känner de flesta andra i den här klassen också. 
 
 
 
Ikväll har vi en match trots att det är lördag eftersom vi var tvungna att skjuta upp torsdagens match pga snödag. Känns lite sådär att behöva hänga i skolan en lördagskväll eftersom jag Rhea, Mariyah + ev, några andra hade planer på att åka till Willmar för att gå runt i the mall och se en film. Vi tänkte skjuta upp det tills imorgon men det ska tydligen komma en till snöstorm så då kan vi inte köra dit.. Jag älskar snö, men alltså nu börjar jag bli lite trött på att vädret styr livet så mycket. Men, det finns inget att göra åt det så det är ju ingen idé att klaga. 
 
Nu ska jag köra ett träningspass och sen kommer Mariyah och hämtar upp mig och Rhea för antingen DQ eller Subway innan matchen ikväll. Ha en bra helg folket!
USA | |
Upp