SISTA VOLLEYBOLLMATCHEN

Idag hade vi den sista volleybollmatchen för säsongen (och för alltid för mig då). Jag kommer ihåg i början av augusti, då hade vi captain's practice från 06.00 till 08.00 i en vecka, och sedan hade vi träning från 08.00 till 12.00 varje vardag till skolan började. Ett tag kände jag att jag inte kom någonstans (hej newbie), men jag fortsatte i allafall och nu känner jag verkligen att jag har förbättrat mig!!  I början fattade jag verkligen ingenting och stod mest stilla, volleyboll är mer förvirrande än vad man kan tro! Trots att de var rätt klurigt i början så har jag haft såå kul och lärt mig massor, träffat nya astrevliga människor och åkt trång gul skolbuss nog gånger haha. 
 
 
 
 
 
Efter vår sista match som vi vann (WARRIORSSS <33) så fick jag en påse av coach och resten av laget, med ett kort och en superfin BOLD sweater!! Så himla snällt!! De tackade mig för att jag hade varit med och det kändes så bra.
 
Vi hade också Senior Recognition innan Varsity spelade; jag, Eric & Jeni gick tillsammans med de andra seniortjejerna som spelar vboll + deras föräldrar ut på planen och blev presenterade inför hela skolan. Det kändes lite konstigt eftersom jag var den enda som inte spelade i varsity men men, hoppas de flesta fattade att jag var en utbytesstudent haha. Jag har spelat i C-squad eftersom volleyboll är (eller, var kanske är det rätta ordet, fördelarna med att prova på nya saker) helt nytt för mig och jag är fortfarande en rookie men det har var roligt ändå. Banden på tofsen fick vi inför varje match, har också en pappersv-boll på skåpet i skolan med alla band från säsongen. Efter varje match skyndade vi oss att duscha och sedan satte vi oss alltid bakom Varsity och hejade på, gamedays är de bästa. En av sakerna som jag älskar med BOLD är att trots det är en liten skola så har vi riktigt bra lag i både volleyboll och football så det blir många vinster = school spirit. 
 
Nu till vintern har jag att välja på dans eller basket, tough decision! Kommer prova dans nästa vecka och sedan börjar basket i mitten av november. Får se vad som händer
USA | |
#1 - - Ronja:

Aaaah blir så stolt och glad

Svar: Tack fina du
Louise Hed

Upp