UPDATE

de senaste veckorna har varit ganska lugna för min del, har inte varit några träningar, footballmatcher eller liknande så tiden har gått ganska långsamt. förra veckan åkte vi ut ur volleybollen-serien precis innan vi kunde ha gått vidare till state-tournament i Target Center, Minneapolis, så himla tråkigt!! varsityvolleybolltjejerna har varit såå duktiga, det går bara ca 300 elever på BOLD senior high så att ha ett så bra lag inom volleyboll är verkligen en prestation. nästa vecka drar captain's practice igång, vilket är träning efter skolan utan en coach, för att komma igång innan det är dags för tryouts. som med volleybollen är jag bara med för att testa på nått nytt och hålla igång så jag satsar inte direkt på att vara med i varsity där heller haha. anywayyy... tillbaka till det jag tänkte berätta om; volleybollen
 
en av de sakerna med volleybollen/football är att jag har fått besöka många olika platser/colleges, hittils har jag varit i Grove City, Renville, Paynesville, Farmington, Montevideo, Cokato, Hector, Granite Falls, Redwood Falls, Benson, Sauk Centre, Minneota... tror inte jag har glömt något ställe haha. har också varit vid Gustavus Adolphus (college grundat av svenskar)(2 gånger)) och MN State University i både Mankato & Moorhead.
USA | |
Upp