FÖRSTA SNÖN + PAKET

 
det hände två mycket roliga saker igår, fick både paket från sverige och snö! precis efter lunchen såg jag en UPS-truck utanför skolan som levererade paket, och eftersom jag visste att mamma hade ett paket på väg blev jag sjukt förväntasfull över att komma hem. när jag kommer in i huset ser jag ett stort blått paket, med godis, kläder och lite annat som behövs från svergie. tack så mycket mamma & pappa, kunde inte ha kommit på en bättre dag eftersom jag under 6th hour såg den första snön för den här vintern!! det + paket gjorde verkligen min dag, det blev så mycket ljusare & finare ute på en gång. jag och Rhea bestämde oss för att fira att snön hade kommit med att gå till Master's och köpte hot chocolate & blueberry scones.
 
 
idag ligger snön kvar men ganska mycket har försvunnit under dagen... hoppas det kommer mer innan allt är borta.
USA | |
Upp