CATCHING FIRE

 
Så i torsdags var det premiär för Catching Fire!! Som jag har väntat!!! Jag kommer ihåg att jag började räkna ner när det var 221 dagar kvar till premiären så när Rhea började prata om att hon ville se filmen för en månad sen blev jag så lättad haha. Mariyah, Rhea, Julia + jag åkte alltså in till Willmar (place to be här, storstad med ca 20 000 invånare) och såg filmen på bio, vi mötte även några andra från skolan där. Bästa. Filmen. Någonsin. Vi taggade hela dagen i skolan och på vägen dit (eller hem för den delen) pratade vi inte om något annat haha. Vi ska in till Willmar i morgon igen, behöver basketskor/kläder och jag tror vi faktiskt ska se den igen. 
 
Mariyah & Rhea var också hemma hos mig igår, vi såg första Thor-filmen + gick igenom basketplays, det är mycket svårare än vad jag trodde haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
USA | |
Upp