BOARDING PASS

Det händer inte så mycket på USA-fronten just nu, har varit på möte hos banken och fixat min ekonomi eftersom jag är 18 nu, sökt om ett master card där men även fått mitt ICA-bankkort som jag ska använda när jag tar ut pengar (kostnadsfritt från den svenska banken). Det jag egentligen behöver nu är bara flygbiljetterna. Och packa förstås... Jag har verkligen tänkt på hur jag ska lyckats med det, jag menar, jag är på västkusten i fyra dagar nu och jag har en proppad cabinväska, en bag + en handväska med saker med mig. Hoppas på ett generöst flygbolag. Just det! Har en fråga till er, om man åker med två olika flygbolag mellan två destinationer (d.v.s att man åker med ett bolag till mellanlandningen där man byter till ett annat flygbolag), vems regler gäller? Är det den med mest vikt eller minst? 
 
 
 
innan USA | |
Upp