LAKE CABIN

 
 
Me, Jeni (american mom) and Molly (our dog) went to the lake cabin yesterday. It was a really beautiful place, and it was so nice to sit in the green air chair and just read and looking out over the big lake. The chair even had a holder for my can, best thing ever!
 
USA | |
#1 - - Mamma :

Åh vad fint! The pictures are great, it seems to be a very nice place!

Svar: Det är jättefint!! Vi åker kanske dit till helgen igen.
Louise Hed

#2 - - Stephanie i USA:

Vart är er "lake"? Vår är i Detroit lakes men jag förstår att er är mer söderut än DL :) lakes är amazing :)

#3 - - Stephanie i USA:

Va kul!!! Går din värdbror på msum eller concordia? Du får jätte gärna höra av dig om du kommer upp till Moorhead igen :) det är alltid kul att träffa svenskar för det finns inte så många här uppe! :D

#4 - - Stephanie i USA:

Jag tänkte inte på att han kanske går någon annanstans och ni bara stannade i Moorhead :) haha

#5 - - Stephanie i USA:

Jag pratar om riktiga Skandinavier, inte om Amerikaner med skandinaviska förfädrar :) Haha, det här kommer du behöva bli van vid men ALLA här är "skandinavier", varje gång jag träffar en ny människa berättar de hur de är från Norge och då måste jag fråga om deras pass säger Norge eller USA... Haha :) det är nästan så att jag inte ens säger var jag är ifrån för att slippa höra "me too!! my grandmas grandma came over from Sweden/Norway!!" :P haha

Upp