SENIOR RECOGNITION

 
Glömde nästan att berätta om söndagsmorgonen!! Under kyrkan hade vi en så kallad senior recognition vilket är ett tillfälle då man uppmärksammar de i församlingen som kommer avsluta high school. Vi hade på oss våra gowns och sjöng en sång, de spelade också upp ett videoklipp med bilder som vi hade skickat in. Vi fick ett varsitt kuddöverkast (heter det så?!) och det bjöds på juice & tårta efteråt. Jag och Jeni hade lite bråttom eftersom vi var påväg till Minneapolis efter kyrkan men som tur var hann vi till expressbussen. Jag fick också en ballong som jag har på mitt rum nu. Kan ej greppa att jag kommer vara i Sverige om 2 ½ vecka, och att jag kommer ta "studenten" här i USA om 1 ½ vecka. Jag har också bara 3 dagar kvar i skolan... Vart tog tiden vägen?!
 
 
låten vi sjöng
USA | |
#1 - - v:

haha det heter örnogtt ;)

men asså bladäåplorfgvsdv SÅ COOLT, njut varje sekund nu, vi ses snart! xxx

Svar: haha, alltså det är inte lätt att hålla koll på alla ord nuförtiden... see u soon!! xxx
Louise Hed

Upp