SENIOR CAMP OUT

Idag är min sista dag i High School. Jag kan inte förstå hur snabbt tiden har gått, samtidigt som det känns som det var en evighet sen jag spelade volleyboll och hängde vid the lakes. Jag har nog inte rikigt greppat att jag kommer vara hemma i Sverige om lite mer än två veckor, det känns liksom som att jag är hemma här också. 
 
 
Igår hade vi seniors en camp out vid the corn cob (Olivias stolthet haha) för att typ fira att HS är över. Vi var ett ganska stort gäng som satt vid en bonfire och gjorde s'mores, pratade om året och sjöng lite allt möjligt. Jag är så glad att jag har lärt känna så många roliga och härliga personer här!! Vill inte lämna :((( Vi stannade uppe till typ 3 (8 pers i en minihusvagn) och jag cyklade hem runt halv åtta på morgonen. Som tur var har vi en 2-hour late start idag så jag har kunnat bli mänsklig igen haha. Hoppas ni därhemma har lika nice väder som vi har, temperaturen ligger på 22-27 grader och solen har varit framme i flera dagar. Imorn är det baseball game igen, hoppas jag kan gå på den och sedan har vi memorial day på måndag så det betyder att många är lediga. Sommarlovet är här!!!
USA | |
Upp