SÄMST PÅ ATT BLOGGA #JAG

 
Sorry för att jag suger på att blogga!! Ska försöka bättra på det men det är svårt att hitta tid. Har verkligen haft fullt upp de senaste veckorna med packning, resa, softball och förberedelser för graduation och hemresa. Vi har ju t.ex. haft sånt apdåligt väder så en massa matcher har flyttas fram och den här veckan har vi 6 matcher; en borta igår, en doubleheader borta idag (två matcher i rad), en till doubleheader borta på torsdag och en hemmamatch på fredag. Jag har dessutom Baccalaureate (backa-lårett) Service imorgon efter träningen. Vi seniors kommer ha på oss våra graduation gowns (inte hattarna) och jag tror vi kommer lyssna på olika personer om framtiden (det var det google berättade för mig haha) men jag vet inte riktigt! Det jag vet är att det brukade vara en religös ceremoni men eftersom jag går på en public school så ska det inte finnas någon religion i skolan. Berättar mer när jag har upplevt det!
 
 
USA | |
#1 - - v:

bilder från el balus? :D<3

Svar: jaa det kommer :DD
Louise Hed

Upp