MOTHER'S DAY

 
 
 
Idag var det mother's day här i USA så vi åkte till grandma gwen & grandpa duane's hus ute på landet för att fira med Jeni's syster m. familj. Vi åt en supergod brunch (frukt, rolls, eggbake & toast) och tog sedan med våra cyklar till Fairfax där vi cyklade en bana på 16 km tur och retur till Fort Ridgely. Vi stannade vid ett utsiktsställe vid slutet av banan där man kunde se utöver Minnesota Valley. Trots att det var muligt var det väldigt fint.
 
        Vi åkte sedan tillbaka till mina host-grandparents för födelsedagstårta för min värd-kusin Quinn som fyller 13 samma dag som min syster fyller 13!! Ganska coolt va?! Jag fick också en liten present, en vattenflaska med den amerikanska flaggan, mycket uppskattat!! Efter en delicious chokladtårta åkte vi ut till Jeni's syster Karen's farm. De hade en massa kor och en lada med en batting cage (bur där man tränar på baseball/softball sving) så vi kollade in det.
 
        När vi kom hem till Olivia blev jag klar med nästan alla inbjudningar till mitt graduation/goodbye party (ska jag verkligen åka hem så snart?!?!) och klippte ut alla senior bilder. Man sätter upp ett papper på sitt skåp med några av ens senior bilder så får folk skriva sitt namn på de bilder de vill ha. Jag tog mina senior pics i Colorado i februari men det har liksom inte blivit av förrens nu.
 
        Veckan som kommer är ganska busy, imorgon har vi vårkonsert med kören, tisdag har vi softball game, torsdag har vi en double header (två matcher) och på fredag och lördag ska jag försöka gå på baseballmatcherna. På söndag har vi senior recognition i kyrkan, jag har skickat in bilder på mig från konfirmationen, senior pictures, baby pictures och bilder på mina två familjer så det ska bli intressant hur det blir! Kyrkan kommer börja 09.00 så det blir en sovmorgon nu på söndagar, har visserligen bara 3 kvar (!!!!! kan ej förstå). Ska ändå försöka få upp inlägg om sista delen av Colorado-resan, påsk, prom och Florida-resan. 
USA | |
#1 - - v:

åh kan inte fatta att du är här snart. längtar ihjäl mig! hihi njut av sista tiden nu lollo, varenda liten sekund!! xxx

Svar: inte jag heller!! vi ses snart xxx
Louise Hed

Upp