LAST DAY IN HIGH SCHOOL

 
 
 
I fredags hade jag min absolut sista dag på BOLD: Städade ur skåpet, lämnade in min iPad och alla andra böcker. Vår klass hade lite pengar kvar på kontot så vi körde en tail-gate (grilla på en parkering med pick-ups) på lunchen, det var så varmt och härligt ute!! Jag önskar verkligen att skolan i Sverige var lite mer rolig. Det kändes också väldigt konstigt att jag aldrig kommer gå dit igen och ha lektion, käka lunch i cafeterian och allt sånt som jag har gjort varje dag sedan september började. Dock kommer jag gå tillbaka till skolan imorgon för repetition för graduation day och så har vi ett awards ceremony, skolan kommer ge ut stipendier och sånt. Sedan är det graduation nästa söndag!! TIDEN GÅR FÖR FORT!!
USA | |
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

ledsamt att lämna

Upp