HELGEN

 
Trots att det har varit mycket softball så hann jag med ganska mycket annat under helgen! I fredags spelade vi backtoback vilket betyder att JV spelar först och sedan följt av Varsity (vi brukar spela samtidigt). Eftersom jag har så fina vänner här kom Rhea, Mariyah & Julia och kollade på min match och satt med oss JV när vi kollade på Varsity. Efter matcherna åkte vi hem till Mariyah och spelade spel ute på hennes altan, sjukt mysigt! Det var dock ganska kallt men det gjorde inte så mycket. Vi kollade också på Bridget Jones, en riktig klassiker haha!
 
 
 
I lördags hade jag en softballturnering i Murdock så 0800 var jag vid skolan, 0815 skulle bussen komma men den kom inte förrän 0835... I softball behöver man en timme innan en match för att värma upp och ta infield så det blev ganska stressigt. Vi åkte tillsammans med jr. high, varsity spelade en annan match. Som tur var hade jag med mig Haley som är en junior så jag kände mig inte helt lost bland alla 13-15-åringar haha. Vi förlorade första matchen mot Morris men vann mot Benson. Var hemma vid 1600 och åkte till Willmar med Mariyah & Rhea 1700. Vi stannade förbi Shumila & Maheens garage sale först för att kolla in det, jag hittade inget men både R & M köpte lite nya kläder. Jag har verkligen inte mycket plats i mina resväskor (köpte även en ny megastor i veckan) så försöker spara på sånt. Vi åkte iaf in till Willmar för att hitta mors dag presenter och för att se Neighbors filmen på bio. Mycket lyckad helg!!
 
haft mycket regn/sol/åska
 
USA | |
Upp