SUNNY SUNDAY

Söndag blev en riktigt bra dag, jag gick och köpte jordgubbar och starbucks-kaffe på burk, satte mig i solen och kollade på netflix. Jag hann också skypa med mamma och syster i en timme eller två, och sen skypa jag också med Vickan i ett par timmar. Jag har verkligen inte skypat mycket här borta, det har aldrig gett mig mindre hemlängtan. Jag är ju 18, snart 19 och hade liksom börjat ställa mig in på att flytta hemifrån innan jag åkte så det har inte alls varit så jobbigt som jag trodde att vara borta så länge. Det var iallafall väldigt skönt att höra hur läget var hemma i Karlstad. Alla mina kompisar tar ju studenten nu så det är ganska mycket som händer runt det.

Jag säger det här varje gång men nu är det verkligen inte långt kvar tills jag är hemma på Norrstrand igen!! Bara lite mer än två månader!! Ha det!!

 

USA | |
#1 - - v:

du, jag kom på en sak.. kan du ta lite bilder på där du bor, huset och ditt rum.. ja du vet, lite omgivning och så. vore så kul att se sen eller om du lägger ut det på bloggen. (eller har du gjort det och jag missat det totalt?! hehe)
KRAAAAAAM!!!<3

Svar: det kan jag göra!! ska kolla med familjen först bara om det är ok :)
Louise Hed

Upp