MÖTE & SNÖ

 
Varje månad har skolstyrelsen ett möte men igår hade de satt in ett extra för att diskutera om man skulle outsourca vaktmästarna på skolan och anlita en städfirma istället. Jag tar Economics som alla senior måste och vi måste gå på ett möte för allmänheten per semester så jag gick igår. Många här omkring var engagerade i ämnet och hade plakat, delade ut flyers och det var en massa bilar parkerade vid skolan och i kvarteret. Det var så mycket folk där så de hade en polisbil för att "säkra" styrelsens medlemmar, vet inte riktigt om det var nödvändigt om jag ska vara ärlig. 
 
Det var helt okej även fast det låter astråkigt eftersom det var en del seniors där och stämningen lättade lite när baseballkillarna kom från deras match som de vann. Som tur var höll mlötet inte på så länge heller, kan bli rätt långtråkigt ibland... 
 
 
Vi har en kortare vecka eftersom det är påsk och den blev lite kortare idag eftersom det började snöa under matten. Jag trodde den skulle försvinna direkt men alltså det SNÖADE verkligen hela dagen och det är inte så kul eftersom vi har prom nästa helg... Vi hade ju förstås inte softball träning men fick min workout ändå från att skotta. Tror aldrig att jag har gjort det förut i mitten av april. 
USA | |
Upp