SÖNDAG IN THE CITIES

 
 
Hej på er! Idag har varit en riktigt bra dag. Den började såklart med gudstjänst 08.30 som varje söndag, var hemma vid 09.30 och åt frukost. Tog sedan en liten tupplur fram till lunch då Elsa och Jeni kom tillbaka från söndagsskolan. Vi åkte sedan in till Minneapolis/St. Paul (the Cities) eftersom Elsa har softballträning där. Elsa fick köra hela vägen från Olivia till Costco, och där handlade vi mat och provade en massa mat i butiken. Jag köpte en träningsjacka där och vi köpte en massa mat till huset också. Vi körde sedan till St. Paul till Jordans hus som han delar med sina college-kompisar. Det kändes lite som att gå in i en film, det fanns ett pingisbord i vardagsrummet och tecken på party lite överallt, så coolt haha! 
 
Vi körde sedan alla fyra till Snuffy's Malt Shop som är ett väldigt amerikanskt ställe där vi åt middag. Malts är nån sorts av milkshake/glass som vi hade till burgarna, väldigt gott. Det var röda små bås som vi satt i och det var bara så typiskt amerikanskt 50/60-tal feeling över stället. För att komma till toaletterna var man tvungen att gå igenom köket och ner för en brant trappa och där nere hade de målat väggarna som havet, så det var också väldigt speciellet. 
 
Nästa sak på schemat var att släppa av Elsa vid hennes träning och jag och Jeni åkte vidare till Best Buy där jag lämnade in mina Beats för de har krånglat, och kom ut med ett par nya. Fick dock betala en mellanskillnad, men det är de värda. Vi åkte vidare till Kohl's för att kolla på kläder men hittade ingenting där. Vi hämtade upp Elsa igen och stannade vid Starbucks för att köpa med lite kaffe på vägen hem igen mot Olivia. Vi kom hem runt tio, packade upp all mat och nu är det verkligen dags för mig att sova! Den här veckan väntar två hemmamatcher Snow week i skolan. Vet inte riktigt vad det kommer betyda men vi har olika klädteman för varje dag. JUSTE! kommer också åka till Minneapolis igen på fredag för State Dance och stannar över på hotell till lördag och sen är det dags för Colorado på söndag. HAR EN GRYM VECKA FRAMFÖR MIG!!! 
USA | |
#1 - - Felicia:

Tack Louise!! :D känns så sjukt galet najs med körkort ja haha :D! Hoppas du har det bäst i USA! Jag följer dig allt via Instagram och fb haha ;) KRAM

Svar: Har det verkligen jättebra här borta!! :) Är just nu och åker skidor i Colorado, och om bara 4 månader är jag hemma igen, sjukt! Kram
Louise Hed

Upp