TIM ORTH MEMORIAL FOUNDATION

Hello guys, idag är verkligen en lazy dag för mig. Har haft något planerat varje dag nu i några veckor så det är rätt skönt att inte göra nått. 
 
I fredags var det första dagen av Tim Orth. Det är ett event som samlar in pengar för en minnesfond som hjälper sjuka barn. Det började 13.00 så vi fick ta ledigt efter lunch. Fredagens event är egentligen för barn i lågstadiet men jag tror det var 130 elever utav 200 från senior high på min skola som åkte dit. Bird Island är en lite mindre stad som ligger 10 minuter bort, och det var där det tog plats. Mariyah, Rhea och jag åkte över dit träffade i princip resten av skolan. Huvudeventet var en basketmatch mellan nuvarande seniors på BOLD och några närliggande skolan mot alumnis från BOLD (ex-elever). Under pauserna hade de dunk-teams, dance team & maskots som underhöll. Har några videoklipp som jag kan försöka klippa ihop. Det var väldigt kul, dock blev det lite jobbigt att lyssna på alla barn skrika efter två timmar haha. 
 
Igår var det själva huvudeventet och det var öppet för allmänheten. Basically var det samma sak fast med mer underhållning och en minnesstund för Tim Orth. Det var så mycket folk där, de öppnar dörrarna 16.00 och eventet börjar 18.00 och folk börja köa 15.00. Jag och Miho som jag åkte dit med var där vid 16.10 och vi fick knappt en sittplats. 
 
Det var iallafall en jätterolig fredag och lördag. Jag ska snart ut och gå lite, vi fick snö i veckan men det försvann ganska fort och solen skiner så jag känner att jag borde gå ut haha. 
 
USA | |
Upp