EVERYDAY LIFE


fick en kommentar om att skriva mer om vad jag gör varje dag, så, here you go. 

hade en ganska vanlig dag i skolan, försov mig dock och vaknade 20 minuter innan skolan började, men, jag hann ändå dit fem minuter innan klockan ringde haha. älskar verkligen att bo så nära skolan, kommer sakna det i karlstad. 

jag är inne på min andra vecka utan träning, och nu har även cross country slutat så äntligen kunde jag och rhea gå till master's coffee shop (stans enda café) efter skolan. de stänger alltid 4.00 PM och har bara öppet på vardagar så vi passade på att gå dit nu när vi kan. vi gick sen till en av bankerna här, rhea fixade med sitt konto och sedan gick vi en allt-i-allo butik och kollade på det som fanns där. fick med mig lite vykort och sudd hem, en riktig shoppingtur haha. har förresren börjat älska småstadslivet, ser man en bil vinkar man självklart, och oftast vet man vem det är. 

USA | |
#1 - - v:

nice!
så nu undrar jag oxå vad du önskar dig i julklapp hihi vill helst veta så snabbt som möjligt så du kan få det innan jul ist för efter :)
KRAMAR

Svar: Haha, det enda jag behöver är lite svensk choklad :))
Louise Hed

Upp