MITT STÖRSTA ÄVENTYR

Hej alla fina som har hittat hit! I sommar åker jag till USA som utbytesstudent och här i bloggen kommer jag dela med mig av mitt kommande äventyr! Än så länge har jag varken värdfamilj eller stat, väntar ivrigt på att få mitt samtal. Organisation jag åker med är EF, och innan jag kommer till min värdfamilj ska jag på ett Language & Culture Camp i närheten av Boston. 
 
Vem är jag då? Jag är en 18årig tjej (åtminstone om 5 dagar!) som älskar att åka skidor, gå på konsert och som drömmer om att få uppleva high school spirit och leva den amerikanska drömmen i ett år. Just nu läser jag andra året av ekonomilinjen med juridisk inriktning på Tingvallagymnasiet i Karlstad. Det bästa jag vet är antingen att skratta tillsammans med mina fina vänner eller att lyssna på musik. Resa är också något jag verkligen tycker om, än så länge har jag inte lämnat Europa men snart blir det ändring på det haha : ) Jag tror ni kommer få en bättre uppfattning om vem jag är ju äldre bloggen blir. 
 
 
 
Om ni har några frågor ska ni inte tveka för att kommentera, ska försöka svara så bra som jag kan. 
 
jag och min lillasyster Victoria
 
 
min lillebror Johan
 
 
innan USA | |
Upp