EF PREPARATION WEEKEND & AMBASSADBESÖK

För en månad sen ungefär åkte jag tillsammans med Ronja till ett läger som EF anordnade. Vi hade sessions där vi pratade om vad vi kan förvänta oss, vad vi kan tänkas behöva göra och andra bra tips. Det var också kul att träffa massa annat folk som ska iväg, jag tror vi var ungefär 200 pers... Här är några bilder från den helgen! 
 
 
Jag och pappa åkte sedan vidare till Stockholm, och jag och Ronja åkte till ambassaden dagen efter för att skaffa våra visum. Det var verkligen en upplevelse i sig, amerikanerna är verkligen försiktiga. Fick lämna ifrån mig all teknik vid säkerhetskontrollen, där fick jag också dricka vattnet jag hade med mig för att bevisa att jag inte hade med mig några farliga vätskor in... Haha. Väl inne på ambassaden fick man bara vänta, lämna fingeravtryck, vänta och sedan svara på tre enkla frågor, sen var det klart!! 
 
innan USA | |
Upp