PACKLISTA

Tiden går allt snabbare nu, och jag jobbar mån-lör varje vecka nu framtills jag åker. Det är dags att göra packlistan. Jag vet att det finns massor av utbytesbloggar här ute, så nu vill jag att ni länkar en massa inlägg där folk har skrivit om vad de ska packa med, så tänkte jag att jag skulle skriva en ultimat packlista! Ni får kommentera en massa saker ni kommer på, behöver all hjälp jag kan få!
 
Jag har tänkt att ha med så lite kläder som möjligt, eftersom jag kommer att handla en del under året och istället satsa på att ha med saker som inte finns, t.ex. bakmått, pärlsocker och sånt. 
 
innan USA | |
#1 - - viktoria:

jeans
1-2 tjocktröjor
t-shirts
långärmade tröjor
shorts
sköna skor!
underkläder och strumpor ...obviously
linnen
jacka

asså typ 1-3 saker av alla olika sorters plagg :)

Upp