PACKLISTA edit no.1

Nu har jag en stomme till min packlista, men allt är inte klart än, långt ifrån! Tänkte ändå att jag skulle dela med mig av det jag har.
 
 
Kolla också in min länklista på andra utbytesbloggar, har fått en hel del nya som jag tycker att ni ska kolla in!
 
 
 
 

kläder

 

-          10 par vita låga strumpor + 5 par vanliga höga strumpor

-          underkläder

-          underställ

-          svarta jeans

-          denim is dead-jeans

-          high waist jeansshorts + vita jeansshorts

-          svarta ballongbyxor 

-          springshorts nike

-          löpartights nike

-          ljusblå bikini med straps

-          sportbh svart och rosa

-          pyjamas (t-shirt + linne)

-          träningslinne rosa

-          träningsjacka ljusblå

-          NYC keps

-          ljusgrön tunn jacka

 

ev. vinterkläder (shippa efter eller inte)

 

-          mössa vit stickad +  tumvantar vita i skinn

-          vinterskor ecco boots

-          vinterjacka mckinley lila&blå

-          överdragsbyxor gröna

 

skor

 

-          vita palladium

-          löparskor

-          nike svarta

-          vinterskor?

-          converse?

-          ballerina?

 

hygien

 

-          deo spray (inte glasbehållare, för tung)

-          parfym ralph lauren

-          nagelsax

-          sminkborttagning

-          cottonpads

-          minispegel

-          smink

-          skavsårsplåster

-          ansiktstvätt

-          liten handduk

-          shampoo + uniq 1 + duschtvål

-          bodylotion

-          hårborste

-          ipren

-          snoddar utan metallplatta

-          tandborste + tandkräm + tandtråd

 

papper/viktiga saker (handbagage)

 

-          travel guide

-          pass & visumpapper (DS2019)

-          EF student ID kort

-          student handbook

-          erika general conditions-häfte

-          orientation handbook

-          orientation meeting

-          bevis på försäkring (erika kort)

-          resplan, flygbiljett

-          EF nummer (SES)

-          adress & telenr. till värdfamiljen,  IEC & Camp. EF:s telenr.

-          academic transcript och senaste betyg på engelska

-          vaccinationsdokumentation

-          Certificate of Eligibility

 

saker

 

-          mobil iphone 5 + laddare

-          upplåst mobil (??)+ usa-simkort

-          ipod + laddare

-          kamera i kameraväska + laddare

-          extern hårddisk

-          usb-minne

-          dator + laddare

-          adapter

-          pennor + skrivblock

-          dagbok

-          fotoalbum

-          solglasögon

-          2 par hörlurar svarta & vita a-JAYS

-          plånbok med ICA-bankkort, SEB-kreditkort & USD + EUR

-          bok

-          liten kudde

-          usa reseguide

-          kalender

 

väskor

 

-          handbagage/ EF-väska

-          stor resväska

-          rosa EF-påse

-          extra handväska?

 

övrigt

 

-          mapp till papper

-          EF-armband

-          EF-namnskylt

-          pärlsocker

-          bakmått

 

presenter

HEMLIGT!! Vet inte om min värdsfamilj eller nån som de känner läser min blogg så jag håller det hemligt än så länge! :)

 
Ser ni något superviktigt som fattas så kommentera!! 
innan USA | |
Upp