TO DO

Med bara 9 dagar kvar har jag ganska mycket att fixa, säga hejdå till vänner, packa, jobba, köpa saker, umgås med familjen. Idag ska jag säga mitt första hejdå till en vän som åker iväg på tågluff. Hur säger man hejdå, vi ses om ett år? Kommer bli så sjukt konstigt, men måste vänja mig vid sånt nu antar jag.
 
Det som måste fixas är i alla fall:
 
 - låsa upp mobilen hos Telia
 - aktivera amerikanskt simkort 
 - packa
 - klippa och slinga håret
 - välja ut bilder till fotoalbum
 - köpa; 
   2 st klänningar (för kyrkobesök & sånt)
   presenter till värdfamiljen
   dagbok
   fotoalbum
   svensk flagga (?)
   resväska
   stor plånbok med plats för passet
   pyjamas
   mapp till alla viktiga papper
 
Hoppas jag hinner med allt detta innan lördag, vill inte stressa de sista dagarna i Sverige. 
   
 
innan USA | |
#1 - - Jennifer:

Hej Louise! Jag gör mina gif:ar i PS, men tror att det finns superenkla och gratis sidor där du kan fixa animationer. Annars fungerar gimp, det är gratis att ladda ner.
Kul att du följde mitt år, hoppas du får ett toppenår själv! Det låter som att du har hamnat i en riktigt bra familj och stat.

Upp